Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności

Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesujące Ciebie pytanie:

Co to jest PAKA?

Paka jest to kompozycja wybranych warzyw i owoców, w opakowaniu zbiorczym. Docelowo będzie dostępnych kilka rodzajów Pak. Dany rodzaj Paki może różnić się od innych wagą, składem, ceną oraz nazwą.

Zdjęcie poglądowe Paki*

 *Zdjęcie poglądowe, wygląd faktyczny może się różnić od tego przedstawionego na zdjęciu.

 

Jak dokonać zamówienia w sklepie?

Opis procesu zamówienia dostępny jest w zakładce "Jak kupować".

 

Jak wygląda dalszy proces od momentu zamówienia?

Po dokonaniu płatności klient otrzymuje maila z potwierdzeniem przyjęcia zlecenia do realizacji. Dostawa następuje do 3 dni roboczych od otrzymania płatności. Klient jest informowany o planowanej dostawie, mailowo lub telefonicznie, na dzień przed planowaną dostawą. W przypadku produktów z Eko Farmy Świętokrzyskiej, dostawy realizowane są w każdą środę.

 

Czy mogę wymienić produkty w PAKACH na inne?

Tak, jest możliwość wymiany produktów z Paki, po ówcześniejszym uzgodnieniu i sprawdzeniu możliwości ze sklepem. Produkt może być wymieniony na inny w tym samym przedziale cenowym.

 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Zarejestrowani klienci mogą sprawdzić stan zamówienia na swoim koncie.

Niezarejestrowani klienci mogą sprawdzić stan zamówienia poprzez kontakt ze sklepem.

 

Jak długo będę czekać na dostawę?

Po dokonaniu płatności klient otrzymuje maila z potwierdzeniem przyjęcia zlecenia do realizacji. Dostawa następuje do 3 dni roboczych od otrzymania płatności. Klient jest informowany o planowanej dostawie, mailowo lub telefonicznie, na dzień przed planowaną dostawą. W przypadku produktów z Eko Farmy Świętokrzyskiej, dostawy realizowane są w każdą środę.

 

Co oznacza "bezkontaktowa dostawa pod drzwi" i z czym się wiąże?

Bezkontaktowa dostawa pod drzwi oznacza, że dostawa odbywa się bez kontaktu dostawca- odbiorca. Produkty są zostawiane pod wskazanym adresem po wcześniejszym poinformowaniu odbiorcy o tym fakcie.

 

Ile zapłacę za dostawę? 

Koszt dostawy jest uzależniony od wartości zamówienia i lokalizacji odbiorcy. Jeśli Wartość zamówienia jest poniżej 110 pln, koszt dostawy wynosi 10 pln, przy zamówieniach powyżej 110 pln na terenie Radomia dostawa jest darmowa.

 

Jakie są formy płatności za zamówienia?

Dostępne są dwa sposoby opłacenia zamówienia:

  • Przelew - wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, który przekażemy Ci w wiadomości email potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia.
  • Płatność elektroniczna - najbardziej wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. W naszym sklepie wykorzystujemy system płatności PayU, do którego zostaniesz przekierowany w celu dokonania płatności. Cały proces odbywa się szybko i bezpiecznie – wybierasz swój bank i dokonujesz opłaty.

Sklep nie obsługuje płatności gotówkowych.

 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Na ten moment nie jest to możliwe. Punkt stacjonarny jest w planach.

 

Co to są kody rabatowe?

Są to kody umożliwiające zakup z naliczonym upustem w zależności od rodzaju danego rabatu.

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak jest możliwość wystawienia faktury VAT.

 

Jak zmienić moje zamówienie?

Przed zatwierdzeniem wystarczy zmienić zawartość koszyka na poprawną.

Po złożeniu zamówienia ewentualne zmiany są możliwe poprzez bezpośredni kontakt ze sklepem i sprawdzenie możliwości.

 

Skąd pochodzą produkty sprzedawane w sklepie internetowym?

Produkty BIO pochodzą od naszych sprawdzonych partnerów, posiadają certyfikaty (dostępne do wglądu). Dane producentów i marki są jawne.

Produkty standardowe pochodzą od lokalnych dostawców z woj. mazowieckiego i świętokrzyskiego.

 

Czy sprzedawane przez Was produkty BIO posiadają certyfikaty?

Tak, wymagane certyfikaty są dostępne do wglądu na naszej stronie.

 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Szczegółowe informacje na temat zwrotów umieszczone są w Regulaminie sklepu. Patrz art 9. Prawo odstąpienia od umowy.

 

Czy mogę zamówić produkty ze swojego konta pod inny adres lub dla kogoś innego?

Tak, wystarczy odpowiednio złożyć zamówienie i podać informację w wymaganych polach odnośnie adresu dostawy.

 

Czy przyjmujecie zamówienia nie tylko przez sklep internetowy? Lecz np. telefonicznie?

Zamówienia są przyjmowane wyłącznie za pośrednictwem sklepu internetowego. Nie ma możliwości składania zamówienia telefonicznie bądź mailowo.

 

Co w przypadku kiedy nie będzie mnie w domu w dniu dostawy zamówienia.

Należy o tym fakcie poinformować sklep. Szczegóły takiej sytuacji są opisane w regulaminie sklepu. Patrz art. 7 Warunki dostawy. pkt 8-10.

 

Co z polityką COVID?

Sklep dokłada wszelkich starań, aby zminimalizować ryzyko przenoszenia choroby. Z tego powodu wprowadzone są 2 główne zasady. Płatności bezgotówkowe oraz dostawa bez bezpośredniego kontaktu dostawca- odbiorca. Ponadto pracownicy sklepu spełniają wszystkie wymogi rekomendowane przez odpowiednie służby (maseczki, dezynfekcja, zachowanie bezpiecznego dystansu, regularne sprawdzanie temperatury ciała).

 

Gdzie dostarczacie swoje produkty?

Produkty dostarczamy na terenie Radomia.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl